Saturday 10 December 2011

Im back! ;)

         Hai+assalamualaikum+annyeonghaseyo ;) So dah lama rasenye tak update.Malas nak menaip sebenarnya.Okay saya tau itu.Jeng jeng jeng.Apa tadi aku nak cakap eh. Oh ingat dah. . . . .  Hari tu kan kan kita  online fb kan kan.Lepas tu kan kita ternampak satu post ni kan pasal ade budak ni kan dia kan kan pegi kituk KPOP kan kan kat blog dia. Lol. Kurang acam bebenor kot.Damn.Ikot suka hati mak bapak dia je main kutuk kutuk camtu.Berani mati sungguh budak itu kan awak kan.Haih kita tak marah pun kita budak baik je duduk diam diam je.Lol okay nipu sebenarnya.Rase cam nak pegi sepak sepak je kot.Seriesly kot.Even tak suka takpayah lah nak cakap kat semuwe orang sayang.Kan dah kene sound direct.Bukan sikit kot yang suka kpop.Hampir semuwe orang suka.Jangan lah berani terjun sangat buat camtu.Lain kali jangan buat dah okay baby girl ;)

Eh korang korang sape dah tengok city hunter sampai habeh?Cite tu memang memang memang memang
BEST GILE KOT! Okay saya tahu saya dah ketinggalan zaman.Tapi sumpah best gile bhabi. Sape belakon dia?Meh cini tengok gambar ni.

                                            Lee min hoo ;)
Sebenarnya ade ramai lagi yang berlakon.Saje je tunjuk hero dia.Handsome kan kan.Lakonan dia pun macam real je.Stylo gile kot.Heroin dia pun cantik.Sumpah saya tak tipu sila percaya saya. ;)
               Tapi ending dia macam tergantung. ;( hopefully ade city hunter season 2.Amin. Mari lah berdoa bersama sama saya kalau ade diantara kalian yang suka cite ni ;) Skima saya harini.Abaikan saya yang skima ini.
Handsome kankan.Buta lah sape kata tak handsome.Okay lah nanti kalau ade mase kita update lagi okay.
Lagi satu thank pade sesiapa yang like follow blog ni.Saya cuba lah follow balik. Okay ;) Annyeong.
Last word peace xD



Thank you for reading:)

No comments:

Post a Comment