Friday 7 October 2011

Hari yang paling best :)

Assalamualaikum semuwe xD Kepada peminat korea annyeong ;) HEHEHE. Amacam sihat? Saya sihat jea. Hekhekhek.Galok kejap.Kejap je tak lame pun :)

Okay let's bebeh . . . . .
Semalam kan kita pegi bowlingg.Best gile kot.Bukan kot tapi memang BEST wa cakap lu.Biasalah saya tak pandai main.HUKHUKHUK.So,mula mula datang sana dengan amalina.Kita orang je kot yang baru smpai pompuan lah.Laki dah ade.Malu lah jugak sebab kami je pompuan BUKIT RANGIN form 4 kat situ.So amalina pun ajak lah saya pergi karoke.And mesti lah saya cakap nak kan.Mane boleh taknak KAROKE tuh beb.Bapok best gilew bhabieynyeee.Yang menjadikan bestnya sebab ade orang belanjeee.HAHAHAHAHAHAHAHAH. Okay saya tahu tidak lawak sama sekali >.<

Lepas je habeh melalak berteriak menjerit sepuas puas hati.Kami pun pergi lah kat tempat bowling tuh balik.Masa tuh dah ramai orang dah.First jumpe of course my honey hasya,linda,rabi.HEHEHE.Seronok gileee kot.Muke seseko cam steady je.Cewh wah macam pandai maen lah tuh xD

Yeah paling bestnye saya satu kumpulan dengan kekawan kelas so takdup lah malu sangat kalau bola bowling tuh masok longkang.Alaaa kami kami jea nampak. Cewh wah gituh xD
Paling tak sangke HEZAAAA kenal tak kenal tak?Mesti lah kan kenal. Dea lah paling hebat main.Macam orang dah pro main.Hebat lah mu kawan wa kabo ke lu.

Ni sikit gambar yang saya curi kat album ANIS NAJWA.HEHE.Thank wa.Muah sikit <3

                                     
ni amalina ngan hosna

hasya jeela ngan anna


anna heza ngan wa <3



ni budak pro main.Sayang kau lah ;)


Perasaan jeela lepas main sangat lah menyedih kan sebab bola asyik masuk longkang jee keje.HUKHUK. Tapi takpe saya sorang yang steady.HAHAHAH.Okay lah kali ni last word. Peace xD
HAHAHA.Pea tengok tengok!Orang lagi sedih ni :)HAHA
joke je xD


                       

Thank you for reading:)

4 comments:

nurulheza said...

hey , besa nme ak ka tulis -.-

theteenager said...

HAHAH. Bialah heza weh :)

Anonymous said...

maen boling ke posing kat situ je? haha

nurul diana said...

wahh bestnye main boling , kak anna pon ada eh :)

Post a Comment